Recensioner

Brian Egertsen

mycket bra, rekommenderas starkt👍

Clas Svensson

Tack för hjälpen till mitt BE kort. Kommer varmt att rekommendera er till alla jag känner. Bra pris och trevlig personal, vad mer kan man begära.

Karin Lönn Westerberg

Fantastisk entusiastisk personal med en vilja att se mig lyckas. Otroligt förtroendeingivande och familjär atmosfär. Kan varmt rekommendera deras intensivutbildning där jag är helt övertygad om att alla kan lyckas

Henrik Thidell

Tog mitt b kort i februari 2014 på 7 dagar och i november 2018 tog jag be. Kan varmt rekommendera denna trafikskola 👍

Lisa Gröhn

Idag fick jag äntligen mitt körkort!
Stort TACK till er � Ni är grymma!
Ett speciellt tack till Nicklas som har fått
kämpa med mig ��

Sofie Berner

Tusen tack till AC, Nicklas. Lotta och alla andra för att ni hjälpte mig att skaffa körkort! Allt har fungerat fint med utbildningen och boende! Kramar Sofie på Alvaret Öland

Lisa Sándor Johansson

Fick mitt efterlängtade körkort igår!
Tack snälla till er på Bohmans trafikskola,
Alla lärare har varit super stöttande och väldigt sjyssta! Rekommenderar denna skola verkligen till alla som är sugna på körkort!
Ett extra tack till JP och AC som jag har kört mest med! ����

Anders Gunnarsson

En helt sanslöst bra intensivkurs!
Bra lärare, nära till boendet och sjukt bra bilar att köra i. Inte konstigt att man lyckades ro hem körkortet på två och en halv vecka.

Victoria Björn

Serviceinriktade och fokus på att eleverna ska känna sig trygga och lyckas!

Lena Strömbäck

Tusen tack för hjälp och peppning.
Funkar tydligen på "tanter" :-)

Nu är körkortet i hamn.
Varmt rekommenderar jag denna körskola.
Anders, AC utan er hade jag aldrig fixat detta!!
Ni är bara så bäst!!

Timothy La Monde

Stort tack till er på Bohmans som gjorde det möjligt för mig att lyckas ta körkortet på bara fyra dagar! Kan inte tänka mig en bättre skola att gå på.

Ett extra stort tack till AC, som jag inte hade klarat mig utan!

Sara Rais

Gick intensivkurs på två veckor. Klarade både teori och förarprov på första försöket tack vare de underbara lärare som jag hade på Bohmans trafikskola!

Caroline Lingefjord

Ni är fantastiska allihop. Tog mitt körkort på 2 veckor och rekommenderar er till alla.

Sanna Wallin Westholm

Världens bästa trafikskola med underbar personal❤️

Andreas Johansson

Fantastisk körskola !! Tack för allt stöd och hjälp! Hoppas vi ses ute i trafiken !:)

Anna Thorsson

Har försökt i 16 år utan att lyckas och idag fick jag det efter 2 veckors roligt slit! Tack till och tack vare Bohmans

Liselott Zeijlon

Bästa bästa någonsin!
7 dagar och jag har fått körkort
Rekommenderas varmt!!

Razan Ayed

Världens bästa trafikskola..
Väldigt duktiga och trevliga..❤️❤️❤️
Jag har aldrig klarat utan er
Keep it up

Tobias Wiklund

En riktigt bra trafikskola kort och gott!

Patricia Lotrean

Utan er hjälp hade jag aldrig klarat det. Ni trodde på mig. Helt underbara är ni. Stort Tack! ❤️

Shaima Alshamari

Bäst trafikskola